יום שלישי, 26 בפברואר 2013

קורס שיווק



קורס שיווק
אם אתם רוצים ללמוד קורס מקצועי שיעניק לכם שלל כלים לקריירה עתידית ויאפשר לכם להתפתח במגוון רחב של תחומים – שווה לכם לשקול להירשם לקורס שיווק. 


קורס שיווק – למה כדאי ללמוד אותו?

תחום השיווק הוא תחום קריטי בכל חברה וחברה. האחראיים על הטיפול בנושא בחברות השונות מקבלים לידם סמכויות נרחבות בכל מה שקשור בפרסום מוצרי ושירותי החברה וקידומה בדרכים שונות כמו תערוכות, קידום מכירות בשטח, קידום דיגיטלי ועוד. כל עסק, לא משנה מהו המוצר או השירות שהוא מספק, חייב לשווק את עצמו כדי להגיע אל לקוחות חדשים וכדי לשמר את הלקוחות הקיימים. 

קורס שיווק מסייע לכם ללמוד ורה בפני עצמה ולכן הוא נלמד באוניברסיטאות ובמכללות באופן נפרד מתחומים אחרים כמו מכירות או ניהול. הוא דורש ידע בתחומים שונים כמו פסיכולוגיה, תקשורת, יחסי ציבור, ידע סטטיסטי ומתמטי כדי להבין את נושא הפרסום ותחומים אחרים. במסגרת של קורס שיווק נלמדים כל הנושאים הללו. ההעמקה תלוייה בסוג הקורס, כאשר ישנם קורסים קצרים שמיועדים רק לתת רקע כללי ומיועדים בעיקר לאנשים שבאים ממקצועות אחרים ומבקשים להעשיר את עצמם, וישנם קורסים מקיפים יותר שנמשכים מאות שעות לימוד אקדמיות ובסיומם הבוגרים יכולים להתחיל להשתלב במשרות שיווק שונות בחברות במשק.

קורס שיווק – איפה עובדים אחרי זה?

 ברוב המקרים מתחילים הבוגרים בתפקידים התחלתיים כעוזרים או כאחראיים על תחומים צרים ולאחר מכן הם מתקדמים ככל שהם מצליחים בקריירה. בתפקידים בכירים בוגרים של קורס שיווק יכולים להרוויח עשרות אלפי שקלים לחודש, ואף להתקדם לתפקידי ניהול בחברות השונות שבהן הם השתלבו.

העלויות דומות ברוב המכללות, כך שאת הבחירה בין המכללות השונות כדאי לבצע על סמך רמתם של המרצים והמלצות מבוגרים שלהן. חלק מהמכללות גם מסייעות לבוגרים למצוא תפקידים בשוק העבודה ושווה לברר את הנושא הזה מראש. כדאי גם לנסוע לבקר במכללות שמלמדות קורס שיווק או קורס הנדסאי מכשור ובקרה ולנסות להתרשם מהמראה והירותים הפיזיים שלהן לתלמידים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שקורס שיווק יכול לתת כלים מאוד טובים להרבה מאוד אנשים ולא רק כאלה אשר רוצים לפתוח קריירה בשיווק.
    אני אישית סיימתי הכנות לקורס מקצועית א והתחלתי לעבוד כסוכן פנסיוני והחלטתי כי אני רוצה לשפר את המכירות שלי ואת מספר הלקוחות אשר אני מצליח להחתים בחודש. לכן החלטתי ללכת ולקחת קורס שיווק אשר נתן לי טיפים וכלים להצליח ולשווק את עצמי ואת החומר שאני מנסה למכור בצורה הטובה ביותר.
    לאחר הקורס ראיתי עלייה ניכרת בכמות הלקוחות אשר אני מצליח להחתים בחודש והכל בעזרת הקורס שיווק אשר לקחתי.

    השבמחק