יום שלישי, 19 בפברואר 2013

קורס חשבי שכר



מחפשים קורס מעניין  לא ארוך, שבסיומו תוכלו להתחיל לעבוד בתחומי הפיננסים? תכירו את קורס חשבי שכר.

קורס חשבי שכר הוא הרך הקצרה ביותר ללימודי פיננסים – זהו קורס פשוט יחסית שנמשך כמה עשרות שעות לימוד אקדמיות ובסיומו אתם יוצאים עם מקצוע ביד. תנאי הקבלה של קורס חשבי שכר קלים מאוד וצריך למעשה בד"כ רק ידע סביר במתימתיקה, אחרי הכל אתם הולכים לעבוד עם מספרים.

קורס חשבי שכר  - איפה לומדים?
אם אתם מחפשים איפה ללמוד קורס חשבי שכר, נסו לחפש בגוגל את המכללות השונות ברחבי הארץ שמלמדות את הנושא. תוכלו למצוא יש להניח מספר מכללות באזור המגורים שלכם. סיקרו את האתרים שלהן, נסו למצוא בוגרים שלהן כדי לקבל המלצות – ומומלץ גם לנסוע אליהן להתרשם מהמקום עצמו – לפני שתבחרו באיזו מכללה כדאי לכם ללמוד.

מבחינת שכר לימוד של קורס חשבי שכר, בדרך כלל אין הבדל בין המכללות השונות – ומדובר באותה רמת הוצאות, ככה שזה לא שיקול שמבדיל בינהן. נושא נוסף שכדאי לשקול כשאתם באים לבחור איפה ללמוד הוא האם המכללה מסייעת לבוגרים שלה לאחר מכן למצוא עבודה באמצעות הקשרים שלה.

קורס חשבי שכר – איפה עובדים?

לאחר שתסיימו את הלימודים במסגרת קורס חשבי שכר, תצטרכו לעבור בחינות – ובסיומן אם תעברו בהצלחה תוכלו להתחיל לעבוד בתחום. רוב העובדים מתחילים במסגרת של עבודה כשכירים בחברות, במחלקת הכספים, כשהם מסייעים ב טיפול בהכנת המשכורות של העובדים השונים בחברה. אפשרות אחרת שעומדת בפנים הבוגרים של קורס חשבי שכר היא להשתלב בחברות שמספקות שירותי חשבות לחברות אחרות.

השכר המקובל לבוגרים של קורס חשבי שכר אינו גבוה מאוד אבל גבוה משכר המינימום. כדי לאפס הלאה במעלה השכר, תצטרכו לקחת קורסים נוספים ולרכוש ידע שייאפשר לכם להתקדם. תוכלו למשל ללמוד  הנהלת חשבונות, קורסים שנמשכים כמה מאות שעות, וייאפשרו לכם להתקדם בקריירה ולקבל תפקידים טובים יותר. אפשרות אחרת היא ללמוד בקורסים שקשורים בעקיפין לנושא, כמו למשל תחום הכרת שוק ההון, ולכוון את הקריירה שלכם למקום קצת אחר. שיהיה בהצלחה.


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שקורס חשבי שכר הוא קורס מאוד חשוב לכל מי שמתעסק עם תחומים פיננסים. לאחר שסיימתי קורס חשבי שכר ראיתי יש ישנם הרבה מקומות עבודה אשר מחפשים חשב שכר אשר יודע מה הוא עושה ויכול לענות לעובדים שאינם מבינים בעניינים האלה על כל השאלות שיש להם בצורה הפשוטה ביותר. לפי דעתי בוגר קורס חשבי שכר בכירים חיוני לכל עסק.

    השבמחק