יום שישי, 1 בפברואר 2013

קורס חשבונאות




אם אתם מחפשים קורס מקצועי בתחומי הפיננסים שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה ארוכה ומבטיחה – שווה לכם לשקול להירשם לקורס הנהלת חשבונות.
קורס הנהלת חשבונות הוא קורס שמכשיר מנהלי חשבונות מוסמכים. הקורס הזה מיועד בעבור אנשים שיש להם נטיות ריאליות וסיימו בגרות במתמטיקה ב- 4 יחידות לפחות, רצוי ב-5 ועברו הכשרה נוספת שכן כדי להתחיל ולעבוד בתחום יש צורך ללמוד תחילה קורס לימודי הנהלת חשבונות 1 ולאחר מכן לימודי הנהלת חשבונות 2.
בתום הקורסים הללו אפשר להתחיל לעבוד בתור מנהל חשבונות בחברות שמתעסקות בשירותי חשבונאות או כשכירים בחברות אחרות. כדי להתקדם במעלה הקריירה יש להמשיך בלימודי חשבונאות בקורס 3 ולאחר מכן בקורסים נוספים. הלימודים כוללים שורה של נושאים תיאורטיים כמו הרגולציה הרלוונטית לתחום, תקנות ממשלתיות, נושאים תיאורטיים ועוד.
כמו כן נלמדים נושאים מעשיים כמו תוכנות מחשב רלוונטיות שנעשה בהן שימוש בחיים המקצועיים. ברוב המכללות בישראל אשר מעבירות קורס הנהלת חשבונות יש צורך גם בעבודת גמר. הקורס נמשך כ- 600 שעות לימוד אקדמיות במשך כ- 3 שנים בד"כ. קורס הנהלת חשבונות מתקדם מעניק תואר של חשבונאי בכיר מדופלם. זהו הדירוג הגבוה ביותר והוא מכשיר את התלמידים בו בהכנה לבחינות הלשכה.
הקורס הזה מיועד למי שלמד במגמת חשבונאות בעבר וסיים את קורס מספר 2. זהו קורס מקיף במיוחד שמעניק לבוגרים בו ידע יקר ערך שישמש אותם לצורך עבודתם ויסייע להם להתקדם בקריירה בהמשך.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    לימודי הנהלת חשבונות הם תחום מאוד מעניין יש מספר קורסים (סוג 1, סוג 2 וסוג 3).
    אני עובד כבר מספר שנים כמנהל חשבונות בחברה גדולה ואני חושב שכל מי שמתעניין בתחום הפיננסים צריך ללכת וללמוד הנהלת חשבונות.
    אני עכשיו מסיים את קורס סוג 3 ומתכנן להתקדם ולפתוח משרד חדש משלי, אני רואה שהרבה אנשים לא מקבלים את מה שהם באמת צריכים ממנהל החשבונות שלהם ובגלל שרוב האנשים לוקחים מנהל חשבונות חיצוני (לפי דעתי טעות) ישנם הרבה טעויות בניהול החשבונות של העסק.
    אם תגיעו למצב של ניהול חשבונות אני ממליץ באמת לעשות הכל כדי לקחת מספר לקוחות קטן עד בינוני ולתת את מלוא תשומת הלב לכל תיק. כאשר יהיה בעיות בעסק שאתם ניהלתם את החשבונות שלו זה יכול להשפיע גם עליכם.

    השבמחק