יום שבת, 24 במאי 2014

מקצוע הנדסאי



אם אתם מתעניינים בתחומי ההנדסה ומחפשים מקצוע הנדסאי מעניין, בעל אפשרויות רבות להתקדמות במסלול הקריירה שלכם - שווה לכם לשקול ללמוד בקורס של הנדסאי מכונות תיבם. מדובר במסלול רב-תחומי וייחודי שעוסק באחד התחומים המרתקים והחשובים ביותר בעולם התעשייה כיום – המרת אנרגיה למטרות שונות בתעשייה. התלמידים בקורסים עוסקים בלימוד תחום התכנון והייצור הממוחשב, תחום חשוב מאד בחברות רבות ובארגונים במשק.
במסגרת של לימודי תיבם רוכשים התלמידים ידע בתחומים רבים, כגון מערכות מבוקרות מחשב, ניהול, ייצור ותכנון במפעלי תעשייה ועוד. מטרת הלימודים היא להכשיר את הסטודנטים לניהול מערכות תעשייה אשר מנוהלות בעזרת מחשבים.
כיום חלק גדול מהתעשיות עברו לניהול דרך מערכות אלה ותחומים כמו ייצור, הפצה, קירור ועוד מבוצעים באמצעותן. הניהול שלהם דורש ידע הן בתחומי התעשייה עצמם והן בתוכנות אשר בהן נעשה שימוש כדי לנהל אותם.
לימודי תיבם נערכים במגוון רחב של מכללות ברחבי ישראל אשר מתמחות בהעברת חומי ההנדסה. הלימודים כוללים, לצד החלק התיאורטי, גם ללמוד מעשי שמבוצע במעבדות שבהן לומדים התלמידים את הצד המעשי של המקצוע בעזרת סימולטורים, חומרה מתאימה ועוד.
בתום הלימודים מגישים הסטודנטים פרוייקט גמר שמשקף את הלימודים ואת הידע שרכשו וכמו כן הם נדרשים לעבור בחינת גמר אחידה מטעם המשרד הממשלתי האחראי לנושא. בצד התיאורטי ירכשו התלמידים ידע בתחומים כמו פיזיקה, אנגלית טכנית, שרטוט טכני, רובוטיקה, חוזק חומרים ועוד. תנאי הקבלה הם בד"כ תעודת בגרות מלאה, סיום של מכינה טכנולוגית או סיום 12 שנות לימוד לבני 35 ומעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה