יום חמישי, 22 במאי 2014

הום סטיילינג

אחד מתחומי הלימוד הפופולרים ביותר בשנים האחרונות הוא תחום שנקרא "הום סטיילינג" או בעברית – עיצוב הבית.
עיצוב פנים הבית הוא טרנד שתופס תאוצה של ממש. יותר ויותר אנשים מקדישים תשומת לב, מחשבה, זמן וכסף לשיפור סביבתם הביתית. המושג "הום סטיילינג" מתייחס כמובן בעיקר לעיצוב ביתי, אבל העקרונות אשר נלמדים בו רלבנטיים לעיצוב חללים ככלל, ולימודי "הום סטיילינג" יכולים לסייע בוגרים גם כדי לעבוד לאחר מכן בעיצוב של משרדים, חנויות ועוד.
"הום סטטילינג" הוא ענף של עיצוב פנים שמתמקד בשיפור נראות הבית באמצעות רהיטים, תמונות, חפצים, צבע וכו'. הוא אינו כולל לימודים של תכנון חלוקת קירות ונושאים הנדסיים מסוג זה.
כיום אנשים רבים לומדים עיצוב פנים על מנת לעבוד במקצוע, אך מדובר בלימודים ארוכים שיש להשקיע בהם זמן רב. לימודי "הום סטיילינג" הם דרך קצרה ופשוטה יותר למי שרוצה בעיקר העשרה – או שמעוניין להתמקד רק בחלק הפשוט יותר של עיצוב הפנים. מי שנרשם ללימודים הללו כהעשרה על מנת ללמוד את העקרונות המנחים של העיצוב, יוכל ליישמם לאחר מכן בחייו האישיים בבית בו הוא מתגורר וכמובן גם בבתים של חברים ובני משפחה.
ברחבי ישראל מועברים קורסים שונים של עיצוב פנים שכולליםאת זה וכן קורסים נפרדים חלקם מועברים במסגרות פרטיות ע"י מעצבי פנים בעלי נסיון. יש גם מי שמעביר קורסים בהום סטיילינג במכללות מקצועיות כמו מכללת עתיד של לימודי הנדסאי שרמת הלימודים בהן גבוהה ומרוכזת יותר, ולימודים אלו מתאימים יותר למי שמתעניין בתחום באופן מקצועי.
הלימודים יכולים להתאים גם למעצבי פנים, אשר לימודיהם בעבר התמקדו בחלקים הטכניים יותר ומבקשים להעשיר את הידע שלהם בעקרונות החדשים אשר באים מעולם ההום סטיילינג.
הידע שנרכש במסגרת הלימודים הללו הוא יישומי מאוד. לעתים קרובות אנשים מגלים שבאמצעות שדרוג קל ומהיר – ולא יקר – של פנים הבית, חייהם משתפרים משמעותית. אחרי הכל, לעיצוב הפנים יש השפעה רבה על הנוחיות של חיי המשפחה – וכל שדרוג קל מוסיף המון. לסטייל והלוק של הבית יש גם השפעה רבה שלא תמיד אנו מודעים לה על מצב הרוח וההרגשה הכללית שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה