יום רביעי, 17 באפריל 2013

קורס שיווק



אם אתם מחפשים מקצוע מרתק לחיים שיש בו אפשרויות תעסוקה רבות שווה לכם לשקול להירשם ללימודים במסגרת של קורס שיווק. 

בישראל יש מספר רב של מכללות שניתן ללמוד בהן קורס שיווק. לדוגמה: מכללת ג'ון ברייס, מכללת תפנית, הביצפר, המרכז להשתלמויות בבר אילן, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, מכללת עתיד, מכללת נצרת עלית, רשת אורט, מכללת רמת גן, המכללה למנהל ועוד.

קורס שיווק – מה לומדים?

במסגרת של קורס שיווק תלמדו נושאים שונים, תאורטיים ומעשיים, הקשורים לעולם זה. כיום השיווק הוא תפקיד מרכזי וחשוב כמעט בכל חברה, והאחראי על התחום בה הוא זה שתפקידו הוא לייצר עבורה את הלקוחות וההכנסות. זאת כמובן לצד אנשי המכירות. 

במסגרת של לימודים בקורס מסוג זה לומדים טכניקות ואסטרטגיות שיווקיות לצד מודלים וכלים יישומיים. בין הנושאים הנלמדים במסגרת של קורס שיווק, ניתן לציין את הנושאים הבאים: בניית מותג, תמחור, התנהגות צרכנים, מחקרי שוק, פרסום, ניהול מכירות, רכישת מדיה ועוד.

קורס שיווק מיועד גם לאנשים שעובדים בתחומים מקבילים כמו מכירות וניהול, ויכול להעניק להם ידע שימושי וגם לאנשים שמגיעים מרקע שונה לחלוטין ומבקשים לרכוש לעצמם מקצוע עתידי. הבוגרים של קורס שיווק יכולים להתחיל בעבודה מיד לאחר מכן כאשר אין צורך במעבר של מבחנים מקצועיים כמו בלימודים של קורסים אחרים. הידע והיכולות שלכם לשווק את עצמכם הם אלה שיקבעו עבורכם את מסלול הקריירה.

 רוצים לדעת עוד על קורס שיווק? חפשו את הביטוי בגוגל והיכנסו לאתרי המכללות שמלמדות אותו.

מחפשים קורסים אחרים? מה לגבי קורס הכרת שוק ההון שיעזור לכם להשקיע בבורסה או בפורקס / אופציות בינאריות.


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שאפשר לקחת את מה שלומדים בקורס שיווק גם לכיוון של מכירות וגם לכיוון של שיווק עצמי שזה לא פחות חשוב.
    אני עשיתי הכנות לקורס מקצועית א ולמבחן, אחרי שעברתי את המבחן חיפשתי עבודה במשך חצי שנה. לאחר שראיתי כי מאוד קשה להיכנס לתחום החלטתי לנסות קורס שיווק בסיסי.
    לאחר שסיימתי את הקורס שיווק ראיתי כי אני מצליח למכור את עצמי ברמה הרבה יותר טובה ולכן קיבלתי חזרה הרבה יותר פניות בנוגע לעבודה והייתה לי את האופציה לבחור מתוך כמה מקומות עבודה.

    השבמחק