יום רביעי, 10 באפריל 2013

קורס ביטוח.



אם אתם מחפשים מסלול לימודים מעניין בתחום הפיננסי, שווה לכם לשקול להרשם ללימודים במסגרת של קורס ביטוח.

תחום הביטוח הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר במשק.חברות הביטוח אחראיות כיום, לא רק על מכירת מוצרי ביטוח קלאסי כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וכו', אלא גם על ניהול כספי החיסכון הפנסיוני של אזרחי ישראל. בהתאם, גדל מאד הביקוש בשוק, והדבר אינו צפוי להשתנות, לאנשים בעלי ידע בתחום. 

קורס ביטוח - שווה ללמוד
 
יועצי ביטוח הם אנשים שנדרשים לידע בתחומים רבים מאד. ראשית,יש צורך, כמובן, בידע בתחומי הליבה של העולם הפיננסי, כמו סטטיסטיקה וכו'. בנוסף, יש צורך בידע בתחומים הקשורים לנושאים המשפטיים והחוקתיים בעולם הביטוח. לכך יש להוסיף את הידע בתחומים הספציפיים של הביטוח. 

ניתן ללמוד ביטוח במספר מכללות ברחבי הארץ ככה שלא חסרות אופציות. ישנם מספר מסלולים שונים בתחום, למשל: קורס ביטוח אלמנטרי, או קורס ביטוח פנסיוני, קורס ביטוח פנסיוני ויעוץ השקעות וכו'. כל אחד מהקורסים הללו כולל את נושאי הליבה, וכן התמחויות בנושאים ספציפיים הקשורים לעולם הביטוח. במסגרת הקורסים תרכשו, כמובן, ידע שיוכל לשרת אתכם, לא רק בתחום המיקצועי, אלא גם בחיים האישיים שלכם, ויתרום לכם רבות בניהול הפיננסים במשפחתכם. בתום הלימודים,ל

אחר שתעברו את הבחינות הנדרשות ע"י משרד האוצר ותשלימו את הסטאז' הדרוש, תוכלו להתחיל לעבוד בתחום, כאשר ניתן להשתלב בעבודה בחברות ביטוח כמובן, בסוכנויות ביטוח, וכן במסגרת של ניהול קרנות פנסיה וקופות גמל. ניתן כמובן גם לעבוד בתחום כעצמאי ולנסות להשיג לקוחות באופן פרטי.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהתחום הפיננסי הוא תחום מאוד מעניין ומאוד מעניין. אני עובד היום כחשב שכר בכיר לאחר כמה שנים שעבדתי כיועץ פנסיוני. במהלך השנים עשיתי קורס יסודות הביטוח, מקצועית א ומקצועית ב. עד שהחלטתי כי אני רוצה לעבוד כחשב שכר וסיימתי בשנתיים האחרונות קורס חשבי שכר וחשבי שכר בכירים.
    הרבה חברים שלי מנסים ללכת ללמוד תואר ראשון וכדומה אבל בסופו של דבר נשארים עם תואר ובלי עבודה בגלל שיש הרבה מאוד אנשים שהולכים לכיוון תואר ראשון ולא כיוון תעודה.
    לפי דעתי כדאי מאוד לנסות לבדוק איזה תעודות אתם יכולים לעשות בתחום שאתם רוצים לעבוד בו, ישנם הרבה אפשרויות בתעודה וכדאי לבדוק אותם.

    השבמחק