יום חמישי, 9 בפברואר 2012

לימודי מיכשור ובקרה


אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום בתעשייה הוא לימודים של הנדסאי מכשור ובקרה. המקצוע הזה הוא אחד המקצועות המרכזיים ביותר בחברות תעשייה רבות וזאת בשל התחכום הרב שקיים כיום בחברות תעשייה עתירות ידע. 

ללא ספק ניתן לראות במחקרים רבים, שהביקוש לבוגרים של לימודי הנדסאי מכשור ובקרה הולכים וגדלים כל הזמן. יותר ויותר מכללות מקצועיות ברחבי הארץ, שנמצאות בערים שונות, מציעות מסלולים של לימודי הנדסת מכשור ובקרה, וכיום בכל שנה יוצאים לשוק בישראל עשרות ולעתים גם מאות בוגרים של מסלולי לימוד תואר הנדסאי מכשור ובקרה. זה אולי פחות סקסי מלימודי פיתוח לאנדרואיד או אייפון, אבל זה לא פחות משתלם.

אם אתם מחפשים מקצוע לעתיד ויש לכם נטייה טבעית להנדסה, קשר חם לתעשייה ויכולות טכנולוגיות טובות, בהחלט שווה לכם לשקול לפנות למסלול של לימודים לתואר של הנדסאי מכשור ובקרה. במסגרת הלימודים תלמדו, בין השאר, נושאים הקשורים לתחומי המחשבים, נושאים הקשורים לאלקטרוניקה, נושאים הקשורים לתחומי החשמל ועוד תחומים רבים אחרים.

בוגרים של ימודי תואר הנדסאי מכשור ובקרה מוצאים בד"כ ללא קושי עבודה. העוסקים בתחום זה עובדים, בין השאר, בתכנון וביישום של מערכות ממוחשבות, שעוסקות במגוון רחב של נושאים כמו התפלת מים, טיפול בתחומי האנרגיה, כל מה שקשור להפעלה של חממות, תכנון והפעלה של רובוטים ועוד. השימוש במומחים בתחומי הנדסת מכשור ובקרת ידע מקנה לחברות התעשייה יתרונות רבים, מכיוון שמדובר במומחים שיודעים לשלב בין מערכות שונות, דבר שמאפשר לייעל מאד את תהליכי העבודה. 

בכך ניתן גם לחסוך בכח אדם של עובדים פחות מומחים וכן להפוך את תהליך הייצור ליעיל ואיכותי יותר. מי שסיים לימודים של תואר הנדסאי מכשור ובקרה מקבל דיפלומה ממשלתית אשר מחולקת ע"י גוף ממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ומדע. הלימודים נמשכים בד"כ מספר שנים כמה ימים בשבוע, כאשר לכל אחת מהמכללות אשר מלמדות את המקצוע הזה יש תנאי קבלה משלה. אם אתם מחפשים מידע נוסף על התחום, כתבו בגוגל את שמו וחפשו מכללות שמלמדות אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה